7 Sebab Setiap Perniagaan Online Harus Memiliki Website

Sebab pertama mengapa perniagaan online  memerlukan laman web, walaupun perniagaan anda mempunyai lima orang atau kurang, harus diingat disinilah banyak pelanggan berpotensi anda meluangkan begitu banyak masa mereka.

Sekiranya anda mengendalikan jualan online yang tidak mempunyai laman web dan fakta ini sahaja tidak memujuk anda untuk mengembangkan kehadiran anda dalam talian untuk perniagaan anda, berikut adalah enam lagi sebab:

Pelanggan menggunakan internet seperti mereka gunakan buku telefon.
Saya pernah memberitahu pemilik perniagaan kecil bahawa tidak masalah jika mereka mempunyai laman web jika kebanyakan perniagaan mereka adalah tempatan. Tetapi sekarang hampir semua orang menggunakan internet untuk mendapatkan maklumat - bahkan maklumat setempat. Pelanggan berpotensi menggunakan Smartphone dan tablet mereka untuk memutuskan ke mana hendak pergi dan apa yang hendak dibeli. Jadi usaha kecil anda harus tampil dalam carian setempat. Awas; pelanggan mungkin tidak menemui produk anda sebaliknya produk yang memiliki laman web

Laman web perniagaan memberikan legitimasi perniagaan anda.
Pelanggan menjangkakan perniagaan mempunyai laman web mereka sendiri, seperti yang mereka harapkan perniagaan mempunyai alamat perniagaan fizikal yang sebenar.Tidak mempunyai laman web perniagaan yang menimbulkan pertanyaan di mata pelanggan. Adakah anda celik teknologi? Masih belum sampai ke situ? Pastinya anda tidak mahu pelanggan anda berfikir sebegitu,kan?

Sebuah laman web e-commerce memberi anda saluran pemasaran yang lain.
Mempunyai laman web perniagaan memberikan anda kehadiran secara automatik di alam maya. Fikirkannya sebagai papan iklan dalam talian. Dengan serta-merta anda mempunyai peluang lain untuk memperkenalkan pelanggan kepada produk dan perkhidmatan anda dan cara lain bagi pelanggan untuk mencari anda.

Sebuah laman web kedai online atau korporat memberikan anda satu lagi peluang untuk pengumpulan data
Contohnya, membuat orang menulis alamat e-mel mereka pada kepingan kertas dan menyerahkannya di kedai fizikal, itu pastinya tidak fleksibel. Tetapi pelanggan yang menaip alamat e-mel mereka ke dalam kotak di laman web adalah lebih mudah - terutamanya jika mereka menyedari bahawa mereka mendapat sesuatu untuknya, seperti newsletter, laporan khas atau ebook. Dan apabila anda mempunyai alamat e-mel, anda mempunyai cara lain untuk mencapai pelanggan berpotensi anda.

Perbelanjaan E-dagang semakin meningkat setiap tahun.
Jualan e-dagang dijangka berkembang pada kadar yang pantas pada tahun-tahun akan datang, yang meningkat kepada lebih dari 684 bilion dolar AS pada tahun 2020.

Pemilikkan laman web boleh membawa pelanggan ke kedai luar talian anda.
Satu lagi sebab untuk memiliki laman web untuk perniagaan kecil anda ialah jika anda mempunyai kedai fizikal, melabur dalam bina laman web e-commerce boleh meningkatkan keuntungan kedai offline anda melalui populariti laman web anda. 

Sumber

0
0
0
s2sdefault

© 2018 The Sites All Rights Reserved | Web Dev | Management